ŻYCIE RZECZYWISTE, NIE ZAPOWIEDŹ. IDEE KORCZAKA WE WSPÓŁCZESNEJ PRAKTYCE PEDAGOGICZNEJ

ŻYCIE RZECZYWISTE, NIE ZAPOWIEDŹ. IDEE KORCZAKA WE WSPÓŁCZESNEJ PRAKTYCE PEDAGOGICZNEJ

Celem cyklu było wprowadzenie wątków związanych z prawami dziecka, współczesną myślą pedagogiczną opartą na założeniu podmiotowości dziecka do dyskusji akademickiej oraz publicznej.

Idee Korczaka

Czas trwania:

marzec – grudzień 2015

Działania

Projekt kierowaliśmy do nauczycielek i nauczycieli  wychowania przedszkolnego, opiekunek i opiekunów dzieci do lat 3, studentek i studentów kierunków pedagogicznych, rodziców małych dzieci. W ramach projektu odbyło się 5 seminariów na temat włączania pedagogiki Korczaka do współczesnej praktyki pedagogicznej. Materiały wypracowane podczas seminariów zostaną opublikowane w publikacji na zakończenie projektu.

Szczegółowe informacje o seminariach do pobrania:

Efekty

  • 5 seminariów dla osób pracujących z dziećmi.
  • 140 osób uczestniczących w seminariach.
  • Strona projektu: https://www.facebook.com/zycierzeczywiste
  • Publikacja – inspirator gromadzący treści z seminariów oraz dobre praktyki pracy z dziećmi.

Galeria

Partnerzy i Sponsorzy

Rzecznik Praw Dziecka http://brpd.gov.pl/

Logo RPD

Kontakt

Fundacja Rozwoju Dzieci im. J.A. Komeńskiego
Urszula Zimoląg
uzimolag[at]frd.org.pl